________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nakon što su s početkom ove godine uvedene promjene u autobusnom prijevozu na području Zagrebačke županije, a tako i na području grada Dugog Sela gdje su uvedene nove linije, danas je u Uredu gradonačelnika održan sastanak predstavnika Grada – gradonačelnika Nenada Paniana i dogradonačelnice Jasminke Kokot Bambić i predstavnika tvrtke “Čazmatrans“ d.o.o. – komercijalnog direktora Berislava Saraje i voditelja dugoselske poslovnice Deana Koščevića.

Naime, povod je bio rješavanje zamolbe Mjesnog odbora Leprovica za promjenom voznog reda jer putnicima i građanima tog naselja polazak prvog jutarnjeg autobusa ne odgovora u 7:30 sati, već puno ranije, u 5:30 sati, kao i povratni autobus iz Dugog Sela prema Leprovici u 16:10 sati. Zamolbu su predstavnici Čazmatransa momentalno uvrstili u novi vozni red, tako da se uz ostale linije iz Leprovice uvode još te dvije. Kako doznajemo drugi mjesni odbori nisu imali zamolbe ili prijedloge vezane uz vozni red, tako da razlika u autobusnim linijama u drugima naseljima nema. Naglašeno je kako će Čazmatrans izaći u susret svim potrebama građana i putnika na području grada Dugog Sela s obzirom da su „predložene linije želja, a životne potrebe građana kroz neredno razdoblje od šest mjeseci će pokazati na koji način će biti prilagođen vozni red“, kazao je direktor Čazmatransa Saraja. Napomenuto je također kako se sva dosadašnja autobusna stajališta koriste i dalje.

Na sastanku je bilo riječi i o prometnoj analizi loko prijevoza na području grada te uvođenju dodatnih linija, primjerice do IKEA, te eventualno i drugih linija ukoliko se pokaže potreba. Gradonačelnik drži da se integrirani prijevoz sa gradom Zagrebom u praksi može riješiti tako da se omogući liniji Čazmatrans da staje na prvoj autobusnoj stanici Sesvetskog Kraljevca gdje bi naši putnici nastavili putovanje ZET-ovim autobusima, što trenutno nije izvedivo. „Želimo integrirani prijevoz, a onda dvije autobusne linije voze usporedo. To nije funkcionalno niti rentabilno“, kazao je između ostalog gradonačelnik. Smatra kako je o tome potrebno o tome razgovarati s predstavnicima Grada Zagreba te onda riješiti i pitanje naplate takve karte jer integrirani prijevoz u europskim zemljama znači korištenje iste karte za sav javni prijevoz osim za avionski i taxi prijevoz. Čazmatransovi predstavnici naveli su potrebu izgradnje autobusnog terminala kod željezničkog kolodvora, što je gradonačelnik potvrdio. „Terminal za šest autobusa, natkriven, s dvije punionice, ukupne površine 2 do 3.000 m2, s parkingom oko 5.000 m2, to je naš plan koji ćemo nastojati realizirati“, najavio je gradonačelnik poručivši kako je namjera da se sav promet automobilima kroz centar svede na najmanju mjeru, a poveća autobusni prijevoz. „Čazma je spustila cijene, uložila u nove autobuse, unaprijedila svoju kvalitetu usluge te nastoji odgovarati na potrebe korisnika, a to će nastaviti i dalje“, kazao je voditelj dugoselske poslovnice Čazmatransa Koščević.      

Predstavnici Grada i tvrtke Čazmatrans suglasni su kako je potrebno i dalje osluškivati potrebe dugoselskih građana te uslugu autobusnog prijevoza podizati na još viši nivo, funkcionalnošću i pristupačnosti.

VOZNI RED ČAZMATRANS:

Dugo Selo-Rugvica-Prevlaka-Prečno

Dugo Selo-Leprovica-Trebovec

Dugo Selo-Martin crkva-Prozorje

Kusanovec-Dugo Selo-Hrebinec

Dugo Selo-Lupoglav-Tedrovec-Ivanić Grad

Dugo Selo-Vrbovec   

Sveti Ivan Zelina-Majkovec-Dugo Selo-Majkovec-Sveti Ivan Zelina 

Lonjica-Štakorovec-Dugo Selo

Trebovec-Zagreb

NOVE CIJENE ČAZMATRANSA 

 

  • 11
  • 22
  • 33
  • 44