Grad Dugo Selo krenuo je s pripremama za realizaciju pilot projekta integriranog prijevoza. Gradske stručne službe trenutno su u pripremi prometne studije, nakon nje slijedi studija izvodljivosti i kreće se prema svim Ministarstvima te EU fondovima, doznajemo od gradonačelnika Nenada Paniana o početku ovog zahtjevnog projekta koji bi osigurao brz i kvalitetan prijevoz do radnog mjesta, škola, bolnica i svih drugih potrebnih sadržaja.

Nakon usvajanja Zakona u integriranom prijevozu u Hrvatskom saboru, Grad Dugo Selo krenuo je s pregovorima s tvrtkom Integrirani promet zagrebačkog područja (IPZP), gdje su uključene Zagrebačka županija, Krapinsko-zagorska i Grad Zagreb, a u svrhu poboljšanja prometa u malim naseljima prema Zagrebu i svim gradovima u navedenim županijama. U pregovorima s predstavnicima tvrtke došli su do zaključka da Dugo Selo krene kao pilot projekt, budući da ima idealnu priliku, s obzirom na kolodvor u centru grada gdje se mogu prihvaćati putnici s područja istoka Županije koji fluktuiraju prema Zagrebu kao i prema ostalim destinacijama vlakom.

„Glavno je da Dugo Selo bude u pilot projektu s velikim parkiralištem, s autobusnim kolodvorom. U sklopu toga trebalo bi raditi i na većim projektima s Ministarstvom unutrašnjih poslova te Pravosuđa, za izgradnju nove zgrade u kojoj bi bile integrirane javne službe kao što su Sud, policija, vatrogasci, civilna zaštita, hitna medicina i to sve u dugoselskoj Poduzetničkoj zoni preko puta kolodvora gdje bi bilo moguće sve objaviti na jednom mjestu. Dobili smo 90.000 kuna od Županije za pripremu projekta. Sada smo u pripremi prometne studije, nakon toga slijedi studija izvodljivosti i kreće se prema svim Ministarstvima, EU fondovima, otkupu zemljišta i drugo što je potrebno. Nadamo se da će ovaj pilot projekt uspjeti i da će Dugo Selo kao grad, Zagrebačka županija te cijela regija imati koristi od njega. Ono najvažnije, grad će imati kvalitetnu prometnu infrastrukturu gdje će mladi dolaziti do svog posla, a ne odlaziti van. Ovdje je uključen i javni gradski prijevoz. Intencija je povezati sva moguća prijevozna sredstva, uz autobus, vlak, bicikle, električne bicikle… Iz tog razloga gradimo biciklističke staze. Sve što će nam još biti potrebno vidjet ćemo nakon prometne studije. Namjera je da se ide na autobuse koje pokreću obnovljivi izvori energije, primjerice na struju ili vodik. To ne moraju biti nužno autobusi, vidjet ćemo koji će biti najprihvatljiviji sistem nakon prometne studije, moguće je uključivanje mikroprijevoznika. Želja je da se povežu sva naselja, da se do kolodvora dovozi i odvozi, da se smanje prometne gužve. Uključio bi se i HŽ s većim brojem linija. Nadamo se velikim subvencijama. Ovim zahtjevnim projektom osigurali bismo pristupnost i brz i kvalitetan prijevoz do radnog, mjesta, škole, bolnice i svih drugih sadržaja“, naglasio je gradonačelnik Panian.amš