________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nakon dugog i čeznutljivog (naravno iz perspektive građana) razdoblja stagniranja aktivnosti na izgradnji nadvožnjaka kod LIDL-a u prosincu su konačno krenuli radovi na asfaltiranju radi kojih su se mnogi, ako ne i svi, građani ponadali skorom otvorenju. Ponadali smo se kako će se sjever i jug Dugog Sela konačno spojiti, a da ih ne dijele minute, sati čekanja na pružnim prijelazima. Ponadali smo se da će putnici možda uskoro moći vlakove čekati u modernim prostorima dugoselskog kolodvora - na suhom, toplom, zaštićeni od vjetra – što trenutno ne mogu. Ponadali smo se da će se dugogodišnji projekt HŽ-a barem u dijelu izgradnje i puštanja u promet jednog nadvožnjaka - uskoro mogao zaključiti.

 

Prema najnovijim informacijama dobivenim iz HŽ Infrastruktura d.o.o. – to postaje sve više moguće. Radovi na nadvožnjaku kod LIDL-a su u završnoj fazi - tijekom prosinca dovršeni su radovi na asfaltiranju koje je obavila tvrtka „Dalekovod“ d.d.. „Potrebno je još dovršiti radove i postavljanja odbojne ograde na prilaznim cestama i samom nadvožnjaku. Kraj radova planiran je za kraj mjeseca, naravno ovisno o vremenskim uvjetima. Uzimajući u obzir projektantske količine i ugovorene jedinične cijene, a imajući u vidu da je obuhvat radova na cijelom križanju izvan razine (nadvožnjak i pristupne ceste) kod LIDL-a najveći na cijelom projektu, možemo procijeniti da će vrijednost ovog nadvožnjaka biti na razini od približno 6 milijuna eura“, poručuju u priopćenju tvrtke HŽ Infrastruktura.

A s druge strane još konkretnije najave, doduše iz neslužbenih kanala, uskoro kreće prijava izvođača investitoru (HŽ-u) za pokretanje tehničkog pregleda i mogućeg skorog puštanja u promet.

U međuvremenu, poručuju iz tvrtke HŽ Infrastruktura, nastavljaju se radovi na preostala tri nadvožnjaka na području grada:

Nadvožnjak br. 2 (kod sajmišta) – potrebna je ugradnja zaštitnih ograda, izrada pješačke staze, ugradnja prijelaznih naprava, izrada odvodnje prometnica, izrada horizontalne i vertikalne prometne signalizacije, ugradnja rasvjetnih stupova. Na pristupnim cestama nadvožnjaka preostaje izvesti oborinsku odvodnju, ugraditi nosivi nevezani kameni sloj, postaviti rubnjake, izvesti asfaltne zastore, završiti vertikalnu i horizontalnu prometnu signalizaciju, zaštitu pokosa nasipa.

Nadvožnjak br. 3 - nastaviti s proizvodnjom i montirati glavne armirano betonske nosače, izvesti poprečne grede, izvesti kolničku ploču, hidroizolaciju, asfaltne slojeve, horizontalnu i vertikalnu prometnu signalizaciju. Na pristupnim cestama potrebno je izvesti oborinsku odvodnju, ugraditi nosivi nevezani kameni sloj, postaviti rubnjake, asfaltirati te završiti vertikalnu i horizontalnu prometnu signalizaciju.

Nadvožnjak br. 4 (kod Inine benzinske) - potrebno je izvesti klin upornjaka, dovršiti asfaltne zastore, ugraditi zaštitnu ogradu, horizontalnu i vertikalnu signalizaciju. Na pristupnim cestama potrebno je izvesti oborinsku odvodnju, ugraditi nosivi nevezani kameni sloj, postaviti rubnjake, asfaltne zastore, završiti vertikalnu i horizontalnu prometnu signalizaciju te zaštitu pokosa nasipa“, navode iz HŽ-a, dok o rokovima za ove nadvožnjake ne mogu ništa reći „zbog ranijih problema s izvođačima radova“.

I.G.O.