________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
No result.

Gabriela Golubić, stručna suradnica u zvanju mentorice, iz Osnovne škole „Ivan Benković“, našla se među 513 najboljih odgojno-obrazovnih djelatnika u Republici Hrvatskoj za školsku godinu 2023./2024. Ovo priznanje koje dodjeljuje Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je prvi put stiglo u OŠ „Ivan Benković“, što potvrđuje Gabrielinu izuzetnu posvećenost obrazovanju, inovacijama i radu s učenicima, unatoč izazovima s kojima se obrazovni sustav danas suočava.

 

Gabriela nije samo stručna suradnica knjižničarka, već i profesorica hrvatske kulture i filozofije te doktorandica na Informacijsko-komunikacijskim znanostima na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Autorica je brojnih stručnih i znanstvenih članaka koje objavljuje na obrazovnim portalima i u zbornicima konferencija. Redovito izlaže na međunarodnim i državnim stručnim skupovima o različitim odgojno-obrazovnim temama, od područja STEM-a do kulturno-umjetničkih tema. Sudjeluje u brojnim državnim i međunarodnim projektima, a sama je pokrenula nekoliko značajnih projekata, kao što su "mBot na književnim stazama" i "Robot upoznaje Republiku Hrvatsku", za koje je dobila financijsku potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Ono što je posebno izdvaja je njezina uloga u uvođenju obrazovne robotike u školske knjižnice, što je i središnja tema njezinog doktorskog istraživanja. U vremenu kada tehnologija oblikuje svakodnevicu, Gabriela je prepoznala priliku da modernizira školske knjižnice te tako učenicima ponudi platformu za učenje kroz tehnologiju. Kroz primjenu robotike ne samo da potiče tehnološku pismenost, već razvija i ključne vještine kao što su kritičko mišljenje, rješavanje problema i kreativno izražavanje. Njezini inovativni pristupi donijeli su joj i brončano priznanje na državnoj izložbi inovacija u Ivanić Gradu ovog proljeća, čime je dodatno potvrđena važnost njezinog rada u obrazovanju. Posebnu pažnju posvećuje i radu s darovitim učenicima, razvijajući projekte koji potiču njihovu kreativnost i potencijale.

Gabrielina predanost dolazi do izražaja i u drugim projektima koje vodi. Pokrenula je školske podcaste i „Školski list“, platformu koja je postala prostor za kreativno izražavanje učenika. U vrijeme kada digitalni svijet često odvlači mlade od kreativnog rada, Gabriela je uspjela stvoriti sigurno okruženje u kojem učenici razvijaju svoje vještine pisanja, kritičkog mišljenja i umjetničkog stvaranja. Pod njezinim vodstvom „Školski list“ postao je ne samo alat za učenje, već i mjesto zajedništva i kreativnog dijaloga među učenicima. Iako ističe vlastitu strast i trud, Gabriela se osvrće i na podršku svojih mentorica koje su je vodile kroz profesionalni razvoj. Posebno spominje dr. sc. Kristinu Romić iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice te kolegicu u zvanju savjetnice Sofiju Štefanac Klobučar, koje su joj bile ključne podrške i smjernice na njenom putu.

Priznanje Ministarstva znanosti i obrazovanja samo je formalna potvrda izvanrednog doprinosa koji Gabriela daje obrazovanju. No, njezin utjecaj nadilazi nagrade – ona je primjer kako inovativnost, strast i predanost mogu oblikovati budućnost obrazovanja. Njezin rad spaja tehnologiju, kreativnost i individualni pristup, stvarajući obrazovnu sredinu koja osnažuje i potiče razvoj svakog učenika. Gabriela Golubić je inspiracija svima nama u obrazovanju i dokaz da promjene, kad su vođene strašću i znanjem, mogu donijeti iznimne rezultate.

Tekst priredila: Sofija Štefanac Klobučar

Fotografije: privatna arhiva Gabriele Golubić

  • 5dccec24-e3b6-4143-8866-2f30bb5b9e565dccec24-e3b6-4143-8866-2f30bb5b9e56
  • IMG-20241007-WA0007IMG-20241007-WA0007

 

780x140