Druga faza Projekta HŽ Infrastrukture rekonstrukcije i dogradnje željezničke dionice Dugo Selo – Križevci financirat će se iz europskog Kohezijskog fonda u bespovratnom iznosu od 145 milijuna eura. Odobrila je to te objavila Europska komisija krajem kolovoza.

Ukupna prihvatljiva vrijednost cijelog projekta modernizacije 38,2 km željezničke pruge iznosi 194 milijuna eura te se provodi u dvije faze, odnosno kroz dva programska razdoblja, priopćavaju iz HŽ Infrastrukture.

U II. fazi planiraju se završiti radovi na pet nadvožnjaka i jednom podvožnjaku, u Ulici I.G. Kovačića u Vrbovcu, djelomično izgrađenim dionicama novog dijela pruge s cjelokupnim građevinskim, elektroenergetskim, signalno-sigurnosnim i prometno-upravljačkim podsustavima te u kolodvoru Vrbovec.

Također je u planu izvedba cjelokupnih radova na svim preostalim građevinama koji nisu bili uključeni u I. fazu, i to na šest nadvožnjaka, mostovima Zelina, Stara Lonja, Lonja, Stara Dulepska, Luka I, Lipnica, Luka, Luka II, Črnec i Petrovina, na mostu u kolodvoru Križevci i cestovnom mostu (u sklopu servisne ceste), u kolodvorima Dugo Selo, Gradec i Križevci te stajalištima Božjakovina i Repinec.

Osim navedenih radova planiran je dovršetak i svih ostalih radova na propustima, zidovima za zaštitu od buke, kontaktnoj mreži i sustavu napajanja te signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima.

Radovi na projektu Dugo Selo – Križevci započeli su u srpnju 2016. godine, a nova dvokolosiječna pruga između Dugog Sela i Križevaca u promet se planira pustiti početkom 2020. godine.